Niente piu spam!!!
L'angolo degli OT
Moderatori: Guild Master, Decani di Gilda
- YCC Effettivo
bluniga ha scritto:Ieri sera a un certo punto gò perso ea conesion.... ea go persa parkè suitli e ke cueatiero de crasta iera drio dire kel server esso ndava ben.... mi coi gà finio de dire ee so cagade sò crassià.... eora mi digo.... ma kel gran bueo de attila.... no poì proppio tegnere sarà ke boccassa che senò me ciamè ea ieia?
Dopo ca sò crassià se rivà me morosa... eora se ghemo bevuo un fià de gieck e pò mi pensavo ke almanco un sofegoto el scampasse... invesse gnente diu grande.... no meo gà magnà... semo ndà in leto ea mesa imbriaga ke ronchesava e mi co un merlo ke me spinseva in tel pijama da quanto sull'attenti kel iera... e te dirò de più... stamattina come sò sveja el me faseva mae parchè el iera ancora in candea....
varda ti se mi go da vere du cojoni grossi come un pitaro parchè ea no se fa imbainare ea fajana....
no gò paroe....
E in italiano??????????

Aereel1983 ha scritto:Credimi,e' meglio che tu non lo sappiabluniga ha scritto:Ieri sera a un certo punto gò perso ea conesion.... ea go persa parkè suitli e ke cueatiero de crasta iera drio dire kel server esso ndava ben.... mi coi gà finio de dire ee so cagade sò crassià.... eora mi digo.... ma kel gran bueo de attila.... no poì proppio tegnere sarà ke boccassa che senò me ciamè ea ieia?
Dopo ca sò crassià se rivà me morosa... eora se ghemo bevuo un fià de gieck e pò mi pensavo ke almanco un sofegoto el scampasse... invesse gnente diu grande.... no meo gà magnà... semo ndà in leto ea mesa imbriaga ke ronchesava e mi co un merlo ke me spinseva in tel pijama da quanto sull'attenti kel iera... e te dirò de più... stamattina come sò sveja el me faseva mae parchè el iera ancora in candea....
varda ti se mi go da vere du cojoni grossi come un pitaro parchè ea no se fa imbainare ea fajana....
no gò paroe....
E in italiano??????????![]()

bluniga ha scritto:Ieri sera a un certo punto gò perso ea conesion.... ea go persa parkè suitli e ke cueatiero de crasta iera drio dire kel server esso ndava ben.... mi coi gà finio de dire ee so cagade sò crassià.... eora mi digo.... ma kel gran bueo de attila.... no poì proppio tegnere sarà ke boccassa che senò me ciamè ea ieia?Ieri sera ad un certo punto ho perso la connessione... l'ho persa perchè swiftly e quell'omosessuale di krastadeath stavano dicendo che il server adesso andava bene... io, appena loro hanno finito di dire le loro baggianate sono crashato... allora io dico... ma quel grande budello di attila... non potete proprio fare a meno di dire queste cose perchè a me portano sfortuna....
bluniga ha scritto:Dopo ca sò crassià se rivà me morosa... eora se ghemo bevuo un fià de gieck e pò mi pensavo ke almanco un sofegoto el scampasse... invesse gnente diu grande.... no meo gà magnà... semo ndà in leto ea mesa imbriaga ke ronchesava e mi co un merlo ke me spinseva in tel pijama da quanto sull'attenti kel iera... e te dirò de più... stamattina come sò sveja el me faseva mae parchè el iera ancora in candea....Dopo il mio crash è arriva la mia fidanzata... allora ci siamo bevuti un pò di jack daniel's e poi io pensavo che almeno un fellazzio scappasse... invece niente accidenti... non ha inserito il mio pene nelle sua cavità orale... siamo andati a letto, lei mezza ubriaca che russava ed io con un pene che spingeva sulla parte anteriore dei pantaloni del mio pigiama, data l'erezione da cui era contraddistinto... e ti dirò di più... questa mattina quando mi sono svegliato provavo del dolore perchè il mio pene era ancora in erezione....
bluniga ha scritto:varda ti se mi go da vere du cojoni grossi come un pitaro parchè ea no se fa imbainare ea fajana....guarda te se io deve avere dei testicoli grandi come un vaso di fiori perchè lei non vuole farsi impallinare la fagiana...
bluniga ha scritto:no gò paroe....non ho parole
MUUUUUUUUUUUHAHAHAHHA oddi osto ridendo come un ebete da solo....
- YCC Effettivo
ME molto sconvolta da quella traduzione
Blu fatti piu
Non fa bene stare nelle tue condizioni!!
Aveva Ragione DEvil era meglio non sapere

Blu fatti piu

Non fa bene stare nelle tue condizioni!!

Aveva Ragione DEvil era meglio non sapere

Ma scusa e, dato che la tua
era
e che
pesantemente, e considerato anche che non ha
potevi
lo stesso senza dirgli nulla no?
Un vero uomo sa prendere la situazione in mano, ma in questo caso potevi anche non

Un vero uomo sa prendere la situazione in mano, ma in questo caso potevi anche non

Il mio compito è estirpare corruzione, mutazione, eresia, psionici malvagi e blasfemia contro l'Imperatore dell'Umanità!

In DAoC
Pelowarp -Custode 7Lx- Papusha -Barda 7Lx- Aia CheDolor -Ranger topo 6Lx- Abbrustolisco Tutti -Incantatore pve? 6Lx- Annihilation -Campione 3Lx- (tutti in riposo - forse eterno?)
Pelowar ha scritto:Ma scusa e, dato che la tuaera
e che
potevi
MUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
bluniga ha scritto:Ieri sera a un certo punto gò perso ea conesion.... ea go persa parkè suitli e ke cueatiero de crasta iera drio dire kel server esso ndava ben.... mi coi gà finio de dire ee so cagade sò crassià.... eora mi digo.... ma kel gran bueo de attila.... no poì proppio tegnere sarà ke boccassa che senò me ciamè ea ieia?Te sì un sommo poeta VENETO !
no gò paroe....
BRAO
- YCC Effettivo
Pelowar ha scritto:Ma scusa e, dato che la tuaera
e che
potevi
MA PELOOOOOOOO vi ricordo che in questo forum SPamma anche una donna....potrei sentirmi profondamente offesa

Eheheheheh